Polgármesteri Kabinet
Polgármesteri Kabinet
1221 Budapest, Városház tér 11.
Telefon: 229-2620, 229-2617
Tevékenység
A Polgármesteri Kabinet feladatköre
- A polgármester tevékenységének társadalmi szintű szervezési és koordinatív támogatásával, adatgyűjtéssel és elemzéssel kapcsolatos, valamint az előkészítő- és háttéranyagok kidolgozásával és kidolgoztatásával kapcsolatos feladatok ellátása
- A polgármester, az alpolgármester(ek) munkájának szervezése, munkafeltételeinek biztosítása
- A polgármester és az alpolgármesterek hivatali programjának megszervezése, a találkozások előkészítése
- A polgármesterhez és alpolgármesterekhez közvetlenül érkező megkeresések továbbítása az iratkezelési szabályzatnak megfelelően és az ezzel kapcsolatos koordináció ellátása
- A polgármester és alpolgármesterek fogadóóráinak szervezése
- A képviselő-testület tagjai, a polgármester, alpolgármester(ek), jegyző belföldi és külföldi útjainak előkészítése
- A képviselő-testület és bizottságai, a tisztségviselők nemzetközi kapcsolataira vonatkozó szakmai, protokolláris és reprezentációs feladatok ellátása
- Állami ünnepségek megszervezése
- Az ünnepi testületi ülések megszervezése
- A kerületi fesztiválok, önkormányzati rendezvények rendezésével, szervezésével kapcsolatos feladatok
- Az önkormányzat kerületi turisztikai, idegenforgalmi és közművelődési koncepciója, az ezzel kapcsolatos előterjesztések előkészítése
- Az éves turisztikai program, a programajánló füzet elkészítése és az érdekeltek felé történő eljuttatása
- Turisztikai információ nyújtása, valamint a kerület ismertségi növekedésének elősegítése
- A kerületben fellelhető turisztikai értékek feltárásának elősegítése és hasznosítása
- A kerület részvételének szervezése és bonyolítása a fővárosi és az országos kiállításokon, vásárokon, bemutatókon, konferenciákon
- Az önkormányzathoz beérkező pályázati beadványok idegenforgalmi és turisztikai szempontból történő értékelése
- Az önkormányzat kerületi közművelődési koncepciójával kapcsolatos előterjesztések előkészítése
- A kulturális, a közművelődési, közgyűjteményi és művészeti intézmények létrehozásával, átszervezésével, névváltoztatásával, megszüntetésével, irányításával, ellenőrzésével, fenntartásával és működtetésével kapcsolatos döntések előkészítése
- A művészeti, közösségi intézmények, a lakosság művészeti, közművelődési kezdeményezésének, önszerveződéseinek, kulturális céljainak támogatására irányuló döntések előkészítése
- A közművelődéssel és közgyűjteménnyel, idegenforgalommal kapcsolatos képviselő-testületi előterjesztések és az önkormányzati rendeletek előkészítése, javaslattétel ezek módosítására
- A kerületi kitüntető díjak alapításáról és adományozásáról-, a díszpolgári cím adományozásáról szóló önkormányzati rendelettervezetek és az adományozással összefüggő döntések előkészítése
- A helyi kitüntető díjak átadásával kapcsolatos feladatok ellátása
- A kerületi hivatásos művészeti élet segítése, a kerületi szintű kulturális rendezvények, jubileumok szervezése
- A kulturális intézmények fenntartásával, s a tulajdonosi jogok gyakorlásával összefüggő feladatok végrehajtásának szakmai felügyelete
- Közművelődés és civil alapok felhasználásával összefüggő feladatok ellátása érdekében a pályázati kiírás előkészítése
- Országos és közművelődési pályázatok figyelemmel kísérése
- Az éves költségvetésben kulturális célú pályázatokra, valamint a művészeti ösztöndíjakra megállapított előirányzat felhasználásával összefüggő feladatok ellátása, a döntést követően gondoskodás a végrehajtásról
- A művészeti alkotások elhelyezésével, áthelyezésével, lebontásával kapcsolatos döntések végrehajtásának szakmai koordinációja
- A lakosság művészeti kezdeményezéseinek, önszerveződésének támogatása
- Közösségi, kulturális hagyományok és értékek ápolásának támogatása
- A közművelődési tevékenység irányítása, ellenőrzése
- A közművelődési szakterülethez kapcsolódó költségvetési keretek gazdálkodási, pénzügyi lebonyolítás feladatainak ellátása
- a Klauzál Gábor Budafok-Tétényi Művelődési Központtal és a Budafoki Dohnányi Ernő Szimfonikus Zenekar Közhasznú Nonprofit Kft-vel való kapcsolattartás.
- Kapcsolattartás a sajtóval; (napilapok, TV, rádió stb.)
- Sajtó tevékenységgel kapcsolatos döntések, előterjesztések előkészítése
- Kerületi médiamegjelenést igénylő eseményekről eseménynaptár készítése,
- Helyi médiumok felé (Városházi Híradó, Promontor TV, Honlap, fotós) részére eseménynaptár alapján sajtóanyagok eljuttatása
- Országos, regionális médiumok felé sajtóanyagok eljuttatása
- VH kiadói feladatainak ellátása
- Az önkormányzat honlapjával kapcsolatos feladatok
- A kerület kapcsolatrendszerének alapját képező két- és többoldalú együttműködési megállapodásokkal kapcsolatos feladatok ellátása
- Testvérvárosi kapcsolattartás és építés
- Kapcsolattartás egyházi és civil szervezetekkel
- A kerület belföldi és nemzetközi kapcsolataira vonatkozó koncepció, tervek, előterjesztések előkészítése
- Civil szervezetek kiértesítése a kiírt pályázatokról, beérkezett pályázatokkal kapcsolatos adminisztratív munka ellátása
- az irodák (Városfejlesztési és -üzemeltetési, Főépítészi, Vagyongazdálkodási) műszaki jellegű feladatai ellátásának koordinációja
- az önkormányzat éves költségvetési tervéhez kapcsolódó beruházások, fejlesztések, valamint jelentősebb karbantartási munkák figyelemmel kísérése és véleményezése
- az önkormányzat érdekeltségi területén készülő műszaki jellegű tervek véleményezése
- a szabályozási tervek előkészítése során az önkormányzati érdekek érvényesülésének figyelemmel kísérése, a szabályozási tervek készítése során -szükség esetén- javaslat tétel
- a városüzemeltetési, a vagyongazdálkodási és városrendezési területre érkezett lakossági észrevételek figyelemmel kísérése, valamint a közérdekű bejelentésekre, panaszokra adott válaszok véleményezése
- Hazai, illetve EU forrásból finanszírozott pályázatok készítése során a pályázati tanácsadó és a Polgármesteri Hivatal közötti kapcsolattartói, koordinációs, előkészítési feladatok.
- Hazai, illetve EU forrásból finanszírozott pályázatok győztes pályázatok megvalósulása során a projektmenedzsment szolgáltató és a Polgármesteri Hivatal közötti kapcsolattartói, koordinációs, előkészítési feladatok, előrehaladási és fenntartási jelentések, a pénzügyi rész- és végelszámolások, a változás bejelentések és szerződésmódosítások elkészítésében való közreműködés.
- Hazai, illetve EU forrásból finanszírozott olyan győztes pályázatok megvalósulása során, amelyben a projektmenedzsmentet a projektfelelős szakiroda látja el: koordinációs, előkészítési, konzultációs feladatok, előrehaladási és fenntartási jelentések, a pénzügyi rész- és végelszámolások, a változás bejelentések és szerződésmódosítások elkészítésében való közreműködés.
- Hazai, illetve EU forrásból finanszírozott pályázatok külső ellenőrzései (ún. helyszíni ellenőrzések) során az ellenőrzést végző szervezettel való kapcsolattartás, a közreműködő szervezeti egységek által előállított- anyagok, dokumentumok, adatok összegyűjtése, rendszerezése és az ellenőrzést végző szervezet felé történő továbbítása, az ellenőrzések során a közreműködő szervezeti egységek kijelölése és az ellenőrzésben való részvételük irányítása.
Személyes kapcsolat
Albert Éva
polgármesteri titkársági ügyintéző
E-mail:alberte@bp22.hu
Telefon:+361-229-2617, 229-2611/121
Batke Annamária
alpolgármesteri titkársági ügyintéző
E-mail:batkea@bp22.hu
Telefon:+361 229-2620; 229-26-11/158
Hajduk Dóra
civil kapcsolati- és rendezvényszervező referens
E-mail:hajdukd@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/199
dr. Neszmélyi Lászlóné
városi főmérnök
E-mail:neszmélyizs@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/146
Benes Attiláné
asszisztens
E-mail: benese@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/156
Csonka Renáta
projekt manager
E-mail: csonkar@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/145
Papp Liza Ildikó
programszervező, közművelődési és művészeti referens
E-mail:pappl@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/106
Dr. Csikesz Lilla Krisztina
sajtófőnök
E-mail: drcsikeszl@bp22.hu
Telefon: +361-229-2611/252
Nagy Dorottya
sajtóreferens
E-mail: nagydorottya@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/252
Szatmáriné Kapás Marian
kabinetvezető
E-mail:kapasm@bp22.hu
Telefon:+361 229-2611/191