Elektronikus Ügyintézés

Tájékoztató Cégkaput használó szervezetek számára a Cégkapu használatáról.

Tájékoztató az elektronikus együttműködésre kötelezett szervek részére

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatalának biztonságos kapcsolattartási címe általános igazgatási ügyekben -kivéve adóügyek- az alábbi azonosítókon érhető el:

  • Hivatali kapu rövid név (hivatali tárhely): BP22PHIV
  • KRID: 106069367

A Hivatal Adóügy Irodájának biztonságos kapcsolattartási címe az alábbi azonosítókon érhető el:

  • Hivatali kapu rövid név (hivatali tárhely): BP22ADO
  • KRID: 722788342

Az adóügyi ügyekben intézhető ügykörökről bővebb tájékoztatás itt érhető el: http://budafokteteny.hu/ugyintezes/adougyi-iroda

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzatának biztonságos kapcsolattartási címe az alábbi azonosítókon érhető el:

  • Hivatali kapu rövid név (hivatali tárhely): BP22ONK
  • KRID: 252151177

Tájékoztató az elektronikus együttműködésre kötelezett szervek részére (PDF)

Információátadási Szabályzat

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivartal Információátadási Szabályzata - verzió 1.0. (PDF) 

Tájékoztató

Hivatalunk a 2015. évi CCXXII. törvény „az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól" és a kapcsolódó jogszabályoknak megfelelően 2018. január 1-től biztosítja a lakosság és cégek számára a jogszabályokban meghatározott esetekben az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

Ezen az oldalon folyamatosan tájékoztatjuk az elektronikusan intézhető ügyekről, azokhoz szükséges feltételekről, az ügymenetről, a kitöltendő nyomtatványokról és azok hitelesítéséről.

A jogszabály a nem természetes személyek számára az elektronikus csatorna használatát kötelezően előírja, ezért felkérem a gazdasági szervezetek vezetőit, hogy a fenti időponttól önkormányzati ügyeiket ezen az úton intézzék (a természetes személyek számára az elektronikus csatorna lehetőség, de nem kötelezettség).

Elektronikusan intézhető ügyek

A jogszabályi rendelkezés értelmében Önnek lehetősége van ügyeit elektronikus kapcsolattartáson keresztül lefolytatni, mikor az ügyintézés során:

  • jogszabály nem írja elő az Ön személyes jelenlétét;
  • jogszabály nem teszi kötelezővé meghatározott okiratok másként nem pótolható benyújtását;
  • ezt nemzetközi szerződés vagy az Európai Unió általános hatályú, közvetlenül alkalmazandó kötelező jogi aktusa kizárja;
  • az okirat vagy más beadvány minősített adatot nem tartalmaz.

Hivatalunk az alábbi ügyek esetében biztosítja az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét:

Az egyes ügyekhez kapcsolódó űrlapok az ügy kiválasztásával letölthetők és Dokumentumok Hitelesítése tájékoztatókban foglaltak szerint indíthatók.

Hivatalunk hatáskörébe nem tartozó közigazgatási ügyek széles körét intézheti elektronikusan a https://szuf.magyarorszag.hu felületen keresztül.

Kérelmek, nyilatkozatok, űrlapok elektronikus úton történő benyújtása

Hivatalunk az elektronikus kapcsolattartás során intézhető ügyekhez honlapunkon keresztül biztosítja a szükséges dokumentumok letöltését ÁNYK sablon vagy E-Papír beadvány formájában.

A letöltött dokumentációk ÁNYK szoftverrel tölthetők ki a későbbiekben ismertetett módon.

Nagyon fontos felhívnunk a figyelmét, hogy:

  • az elektronikus ügyintézés során csak hitelesített dokumentumokat fogadunk el. A dokumentumok hitelesítéséről a „Dokumentum Hitelesítése” (2018-01-05 - Dokumentum hitelesítés tájékoztató) tájékozatóban olvashat. Nem hitelesített dokumentum beküldése esetén ügyét csak ennek pótlása után tudja elindítani.
  • az elektronikus ügyintézés során amennyiben az ügyhöz jogszabály illeték megfizetési kötelezettséget írt elő, azt az ügy megindítását követően ügyintézői információkat követően bankszámlaszámra történő befizetéssel teheti meg. Az illeték megfizetéséig kérelme illetve űrlapja nem kerül feldolgozásra.

E-Önkormányzat portál

Az E-ökormányzat portál használatával és az űrlapok kitöltésével kapcsolatos információkat a ELÜGY_Elektronikus_ügyintézés_az_önkormányzati_hivatali_portálon_2019.10.26. tájékoztatóban talál.

ÁNYK űrlapok kitöltése és benyújtása

ÁNYK űrlap kitöltésével kapcsolatos információkat a Dokumentum Hitelesítése  (2018-01-05 - Dokumentum hitelesítés tájékoztató) tájékoztatóban talál.

Az ePapír Szolgáltatás felhasználói kézikönyve honlapunkról vagy a http://ugyintezes.nisz.hu/sites/default/files/ePap%C3%ADr_Felhaszn%C3%A1l%C3%B3i%20k%C3%A9zik%C3%B6nyv_v1.pdf helyről tölthető le.

 

Kérdés esetén a 1818-as telefonszámon, illetve az eugyintezes@bp22.hu elektronikus levelezési címen érdeklődhet.