IGAZGATÁSI ÜGYINTÉZŐ (címkezelési feladatok ellátása)
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Hatósági Iroda Általános Igazgatási Csoport csapatába keresünk igazgatási ügyintéző munkatársat 6 hónap határozott időtartamra, köztisztviselő jogviszonyban
Olyan munkatársat keresünk, aki:
- szeretne részt venni a Központi Címregiszter kezelésével kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában, a rendszerben hibásan szereplő címek javításában,
- szívesen végezne adminisztratív, adatrögzítési feladatokat, számítógépes rendszerek használatával.
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Képes a mindennapi feladatokat és folyamatokat átlátni, összefüggéseket rendszerben látni, a Központi Címregiszter kezelésével kapcsolatos adminisztratív feladatokat elvégezni.
- Képes a fegyelmezett csapatmunkára, együttműködésre a munkatársaival.
- Munkáját a jogszabályok és a vezetői utasítások keretei között önállóan pontosan végzi.
- Precizitása és monotónia tűrése átlag feletti.
- Legalább felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik.
Feladataink:
A Polgármesteri Hivatal Hatósági Iroda Általános Igazgatási Csoportja végzi Budafok-Tétényben a polgármester és a jegyző hatáskörébe tartozó igazgatási feladatokat, így különösen a kereskedelmi és ipari igazgatás, közterület-használat engedélyezése, címképzés, címrendezés, környezetvédelmi igazgatási feladatok, birtokvédelem, közösségi együttélési szabályok betartatásával kapcsolatos feladatok.
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 14. Hatósági feladatkör I. és II. besorolási osztályban meghatározott végzettség, vagy 27. Titkársági feladatkör I. és II. besorolási osztályban meghatározott végzettség
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Központi Címregiszter kezelésében szerzett szakmai tapasztalat
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- rugalmas munkaidő,
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 86.900 Ft illetményalap,
- mobiltelefon készülék és költségtérítés,
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2025. szeptember 20-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „igazgatási ügyintéző-címkezelő” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu