Adóellenőr, adókivetési ügyintéző
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Adóügyi Irodája csapatába keresünk adóellenőrt, adókivetési ügyintéző munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban
Olyan munkatársat keresünk, aki:
- Önálló munkavégzésre képes, ellátja a helyi adók kivetésével és talajterhelési díj bevallások feldolgozásával, valamint ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat,
- Feldolgozza az ASP Adó Szakrendszerben az adóbevallásokat, adatbejelentéseket,
- Részt vesz helyszíni szemle és adóellenőrzés lefolytatásában,
- Csoportvezetője iránymutatása mellett, az éves ellenőrzési terv alapján folytatja le az ellenőrzési eljárásokat és folyamatosan nyomon követi azok teljesülését,
- Képes magas színvonalú ügyféltájékoztatásra,
- Rendszerszemléletben látja az összefüggéseket.
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Magas szintű problémamegoldó képesség, rugalmasság, nagy teherbírás,
- Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés,
- Megbízhatóság,
- Stressztűrő képesség,
- Kiemelkedő kommunikációs képeséggel rendelkezik mind szóban, mind írásban.
A munkavégzés helye: 1225 Budapest, Nagytétényi út 306.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú képesítés: jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Jogász végzettség,
- Közigazgatásban, adóigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat,
- Az ASP Adó Szakrendszer gyakorlati ismerete,
- Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga megléte.
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- rugalmas munkaidő,
- távmunkavégzési lehetőség,
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap,
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben,
- mobiltelefon készülék és költségtérítés,
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása,
- 13. havi illetmény,
- évente több alkalommal jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2024. május 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „adóellenőr, adókivetési ügyintéző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu