Ugrás a tartalomra

Adóellenőr, adókivetési ügyintéző


Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Adóügyi Irodája csapatába keresünk adóellenőrt, adókivetési ügyintéző munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban 

 

Olyan munkatársat keresünk, aki:

  • Önálló munkavégzésre képes, ellátja a helyi adók kivetésével és talajterhelési díj bevallások feldolgozásával, valamint ellenőrzésével kapcsolatos feladatokat,
  • Feldolgozza az ASP Adó Szakrendszerben az adóbevallásokat, adatbejelentéseket,
  • Részt vesz helyszíni szemle és adóellenőrzés lefolytatásában,
  • Csoportvezetője iránymutatása mellett, az éves ellenőrzési terv alapján folytatja le az ellenőrzési eljárásokat és folyamatosan nyomon követi azok teljesülését,
  • Képes magas színvonalú ügyféltájékoztatásra,
  • Rendszerszemléletben látja az összefüggéseket.

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • Magas szintű problémamegoldó képesség, rugalmasság, nagy teherbírás,
  • Felelősségteljes, önálló, precíz munkavégzés,
  • Megbízhatóság,
  • Stressztűrő képesség,
  • Kiemelkedő kommunikációs képeséggel rendelkezik mind szóban, mind írásban.

 

 

A munkavégzés helye: 1225 Budapest, Nagytétényi út 306.

 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú képesítés: jogász szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •   Jogász végzettség,
  • Közigazgatásban, adóigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • Az ASP Adó Szakrendszer gyakorlati ismerete,
  • Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga megléte.

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak

  • rugalmas munkaidő,
  • távmunkavégzési lehetőség,
  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap,
  • cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben,
  • mobiltelefon készülék és költségtérítés,
  • széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása,  
  • 13. havi illetmény,
  • évente több alkalommal jutalmazási lehetőség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • kézzel írt motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2024. május 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „adóellenőr, adókivetési ügyintéző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu