Ugrás a tartalomra

Tájékoztatás a téli igazgatási szünetről

2020. december 17. csütörtök
A Polgármesteri Hivatal 2020. december 21. napjától 2020. december 31. napjáig igazgatási szünetet tart.
Tájékoztatás a téli igazgatási szünetről

Tisztelt Kerületi Lakosok!

Az igazgatási szünet időtartama alatt ügyeletet tart:

  • az Adóügyi Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt, az adougyiiroda@bp22.hu e-mail címen, a feladatkörébe tartozó ügykörökben;
  • a Szociális Ellátási Csoport december 21-én hétfőn és december 29-én kedden a 20-253-8027 telefonszámon, köztemetési ügyekben és hagyatéki ügyekben;
  • a Főépítészi és Műszaki Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt a foepiteszet@bp22.hu e-mail címen, a feladatkörébe tartozó ügyekben, továbbá
    • városrendezési ügyek, általános tájékoztatás a 20-246-53-21 telefonszámon;
    • településképi bejelentési ügyek, általános tájékoztatás a 20-237-9250 telefonszámon;
  • az Általános Igazgatási csoport december 28-án hétfőn 8.00-12.00 óráig, előzetes időpontfoglalás alapján személyesen vagy telefonon a 06-1-229 2611/113 melléken vagy 122 melléken, ipar, kereskedelmi igazgatási, továbbá közterület használati ügyekben;
  • a Közterület-felügyeleti Csoport a 06-20-386-5942 ügyeleti számon;
  • a Vagyongazdálkodási Iroda az önkormányzati tulajdonú lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek hibabejelentésével kapcsolatban, a 06-1-229-2611 telefonszámon.

Az igazgatási szünet időtartama alatt kérelmek, beadványok a Hivatal portáján nyújthatók be. (1221, Városház tér 11.)Továbbra is kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy az előzetes időpontfoglalás útján igényelt személyes megjelenés helyett, éljenek az alábbi ügyintézési lehetőségekkel:

Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!

Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!

 

dr. Szántó János s.k.

jegyző