Ugrás a tartalomra

Szeptember 1-től változott a Kormányablak nyitva tartása

2015. szeptember 16. szerda
A Campona Bevásárlóközpontban működő Kormányablak heti 49 órában fogadja az ügyfeleket, míg az Okmányirodai Osztály a Kossuth Lajos utca 25-29. szám alatt továbbra is fogadja okmányirodai ügyekben az ügyfeleket.
Szeptember 1-től változott a Kormányablak nyitva tartása

Tisztelt Kerületi Lakosok!

Tisztelt Ügyfeleink!

Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatal szervezeti egységeként a Campona Bevásárlóközpontban 2015. május 29. napjától működik a Kormányablak, mely heti 49 órában fogadja az ügyfeleket.

A kormányablak ügyek ellátása mellett ebben a Kormányablakban valamennyi okmányirodai ügyet is intézhetnek az ügyfelek.

 A Kormányablak ügyfélfogadási rendje:

 Hétfő:              7:00 órától 17:00 óráig

Kedd:                8:00 órától 18:00 óráig

Szerda:              8:00 órától 20:00 óráig

Csütörtök:         8:00 órától 18:00 óráig

Péntek:              8:00 órától 15:00 óráig

Ezzel egyidejűleg a Hivatal Kormányablak és Okmányirodai Osztálya a Kossuth Lajos utca 25-29. szám alatt továbbra is fogadja okmányirodai ügyekben az ügyfeleket az alábbi ügyfélfogadási rendben.

Hétfő:               8:00 órától 18:00 óráig

Kedd:                8:00 órától 12:00 óráig

Szerda:              8:00 órától 18:00 óráig

Csütörtök:         8:00 órától 16:00 óráig

Péntek:              8:00 órától 12:00 óráig

Az ügyfelek az eljárási illetéket, díjat a Kossuth Lajos utcai Kormányablak és Okmányirodai Osztályon továbbra is megfizethetik készpénzzel a pénztárban, vagy bankkártyával az ügyintézőnél, azonban fontos hangsúlyozni, hogy a pénztár nyitva tartási ideje az ügyfélfogadási időtől eltérő, ezért annak zárva tartási ideje alatt bankkártyás vagy postai befizetés lehetséges.

 

A pénztár nyitva tartási ideje:

 hétfőn              8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 17:30 óráig

kedden             8:00 órától 12:00 óráig

szerdán            8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 17:30 óráig

csütörtökön      8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 16:30 óráig

pénteken          8:00 órától 12:00 óráig

 

 A Campona Bevásárlóközpontban működő Kormányablakban pénztár nem üzemel, ezért az eljárási illetéket, díjat bankkártyával az ügyintézőnél lehet megfizetni, vagy a Camponában működő postán csekken feladni.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet alapján 2013. január 1-jétől számos, korábban az önkormányzatnál intézhető ügykör - többek között az okmányirodai, gyámhivatali feladatok - átkerültek Budapest Főváros Kormányhivatala szervezetébe tartozó fővárosi kerületi hivatalokhoz.

Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala okmányirodája továbbra is a megszokott helyen, a Kossuth Lajos u. 25–29. szám alatt, a Promontor Udvar Üzletház első emeletén működik.

ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS

Telefon: 424-0530, fax: 229-2672.

Az ügyintézés az érkezés sorrendjében, az ügyfélhívónál kapott sorszám alapján történik. Lehetőség van telefonon (vagy személyesen) történő sorszámelőjegyzésre a 424-0530-as telefonszámon. Az interneten keresztül történő időpontfoglaláshoz kattintson az „online időpontfoglalás” feliratra, vagy ide.

Egy sorszámmal (egy időpontfoglalással) egy ügyfél egy ügyét lehet intézni.


Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala
Hivatalvezető:
Maró Richárd
e-mail cím: Maro.Richard@22kh.bfkh.gov.hu

Az Okmányirodai Osztály e-mail címe: okmanyiroda@22kh.bfkh.gov.hu

Vezetője:
Bencze Márta
osztályvezető

Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala Okmányirodai Osztály
1221 Budapest, Kossuth Lajos u. 25–29. Tel.: 229-2602, 424-0530/223-as mellék.
E-mail címe: Bencze.Marta@22kh.bfkh.gov.hu

Az ügytípusokról, az azokhoz kapcsolódó letölthető dokumentumokról, valamint Budapest Főváros Kormányhivatala kerületi hivatalainak elérhetőségeiről az alábbi webes elérhetőségeken, a hivatkozásokra kattintva kaphatnak bővebb, részletesebb információkat.

Panaszügyekben elektronikus levelet az Okmányirodai Osztály vezetőjéhez, illetve a hivatalvezetőhöz lehet küldeni a megadott e-mail címekre.

 

Kapcsolódó anyagok:

http://www.promontortv.hu/2015/10/19/kiut-a-burokracia-utvesztoibol/